Sport en bewegen helpt je gewicht op peil te houden en is goed voor je hart- en bloedvaten, botten en hersenen. Regelmatig bewegen verkleint het risico op chronische ziekten. Maar ook voor het mentale aspect heeft sport en bewegen tal van gunstige effecten. Je zit beter in je vel. Je ervaart meer energie. En je hebt minder kans op een depressie. Werken aan een goede conditie is dus zeker de moeite waard.

Buiten trainen is naast het fysieke deel ontzettend goed voor je mentale gezondheid. Er zijn allerlei onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat sporten in een natuurlijke omgeving positieve effecten heeft op angst, depressie en burn-out klachten.

Personal training/Small group training (bootcamp)/Looptraining

  • Heerlijk trainen in de buitenlucht! Op een locatie en tijd naar keuze. (N70 trail, Bos Beek-Ubbergen, Waalstrand, Lentse Warande, Waalkade, Hunnerpark, etc.)
  • Een trainingsschema gericht op jou als individu, aandacht voor blessurepreventie en een goede opbouw naar een fit, krachtig en een gezond lijf
  • Procesmatig trainen in verschillende fases. Gebaseerd op wetenschappelijk onderbouwde richtlijnen.
  • Gebruik van materialen zoals dumbells, kettlebells, medicine balls, suspension trainer, resistance bands.
  • Coaching, begeleiding en motivatie afgestemd op jou als individu
  • Advies over bewegen, voeding, herstel! en ontspanning

Neem contact op voor de mogelijkheden

 

 

FB_IMG_1495020361507 (2)